Agata Wojtkiewicz „Beats for love” Visual

Agata Wojtkiewicz „Beats for love”   Kreacje Agaty Wojtkiewicz można zgrabnie zamknąć w jednym określeniu – „nieszablonowe”.Są odważne, współczesne, pasujące do wymagań dzisiejszej panny młodej.Praca którą wykonałam to projekt plakatu promocyjnego do kampanii sukien ślubnych „Beats for love”. Praca łączy klasyczną technikę analogową z zadziornym rock’n’rollowym kolażem cyfrowym. Inspiracją były stare rockowe plakaty, DYI. Rozdarcia, farba, ziarniostość wydruków grają tu ważną …

Jan Barba Serail

Jan Barba „Serail” Za marką Jan Barba stoją dwie osoby: Marta Grzebisz oraz Bartosz Puzio. Od 2016 roku tworzą małą manufakturę i od początku założyli, że będą rodzinną, niszową firmą, czerpiącą z najlepszych tradycji rzemieślniczych. Ich marka jest ich sposobem na kształtowanie fragmentu świata, takiego w jakim sami chcą żyć – z troską o drugiego człowieka i ekologię.  Projekt nad …

Society of Scent – scent visuals

Society of Scent Society of Scent to  Haute Parfumerie House z własnym laboratorium w Nowym Jorku. Opracowują wyszukane zapachy tworzone  przez starszego perfumiarza Jean-Claude Delville oraz kolektyw twórców, a w tym twórców perfum.Moim zadaniem było zwizualizowanie pięciu zapachów. Każda z prac powstała na bazie ich historii i nut zapachowych. ASHEN ORRISKWIATOWY KLEJNOT W MINERALNYM PYLE: drogocenne składniki: irys, szałwia i galbanum zatopione …

Twarda Oprawa – okładki e-booków oraz visual

Twarda Oprawa – okładki e-booków oraz visual Za Twardą Oprawą stoi Kinga Rak. Jej działalność to wspieranie pisarzy, działa w obrzasze self-publishingu i coachingu.Pierwsza praca to visual spajający wsparcie oraz dzielenie się wiedzą z pisarzami. Praca jest połączeniem kolażu analogowego z digitalowym.   Okładki Freebie (e-booków) Okładki do materiałów edukacyjnych interpretujące zawartość. Elementem wspólnym w każdej pracy jest kolorystyka marki …

KUKBUK POLECA! (2019) Collage Key Visual

KUKBUK POLECA! (2019) Przygotowałam kolaż który został użyty jako motyw wiodący 3 edycji  akcji „Kukbuk Poleca”.O wyróżnienie ubiegać się mogą producenci: żywności, kosmetyków ekologicznych oraz właściciele agroturystyki.Tak o akcji opowiada Daria Palewska, redaktorka naczelna i wydawczyni magazynu kulturalno-kulinarnegoKUKBUK: „Cenimy to, co piękne, dobre i prawdziwe, a w kwestii jakości nie uznajemy kompromisów. Dlatego powołaliśmy do życia konkurs KUKBUK Poleca. Skierowany jest …